x
hu
en

A labor szabadulószoba

DEBRECEN NYOMÁS UTÁNA
2-6Játékos
A szabadulószoba bemutatása
Doktor G rendelőjének titkos laboratóriumában kifejlesztette a minden tudás szérumát, amire minden korban vágytak az emberek.Ennél jobban már csak a halhatatlanság, avagy az örök élet titka foglalkoztatta az emberiséget. Doktor G távollétében 60 perc áll a csapatok rendelkezésére, hogy felkutassák a sokat érő szérumot! Ehhez azonban jó csapatmunkára, folyamatos kommunikációra, leleményességre, ügyes kezekre van szükség! Gyere el, éld át, teljesítsd a küldetést! Légy a csapat tagja! Nyomás utána!!! Ha a játékot jellemezni kellene, csak körülírni tudnánk: nyomozós, kijutós, élő stratégiai csapatjáték, igazi élményprogram 60 percben. Játékunkat 2-6 fős csapatok játszhatják. Nemtől függetlenül bárki lehet csapattag 0-100 éves (14 év alatt szülői felügyelettel) korig. A feladat a küldetés végrehajtása, amihez logikai lépések egymásutánja vezet. Használd a berendezési tárgyakat, hasznosíts mindent, ami használhatatlannak tűnik. Nem kell más, csak némi találékonyság, helyzetfelismerés, no meg jókedv.
BŐVEBB INFÓ
Kapcsolat
Cím: Cegléd u 18
Telefonszám: 06 70 378 3423
Facebook: https://www.facebook.com/nyomasutana
Kategória
Logikai Nyomozós Tudományos
VÉLEMÉNYEK
TÉRKÉP NÉZET
Kivel voltál játszani?
Párommal
Családdal
Barátokkal
Kolegákkal
Játékmester értékelése
A játék története
Helyszín minősége
Látványvilág
Ajánlod másoknak is?
Név*
E-mail
Szöveges értékelés*

Vélemények a(z) A labor szabadulószobáról

Már 0 játékos írta le a véleményét a A labor szabadulószobáról. Ők ilyennek látták:

Közeli szabadulószobák

Egy rejtélyes börtönben találjátok magatokat. Nem tudjátok hogy kerültetek ide vagy miért, csak az a biztos, hogy ki kell jutnotok a rácsok fogságából. ...
TOVÁBB
Ha megtehetnéd, megakadályoznád azt a hibát, ami tragédiák sorozatát indította el? Most lehetőség nyílik rá! Utazz vissza az időben és változtasd meg a ...
TOVÁBB
A Misztikus Keleten pályánk egy keleti kolostor egy szobájában játszódik. Cél a 12 szimbólum megtalálása és ezek segítségével a kijutás. Játékidő: 60 pe...
TOVÁBB
A kerettörténet egyszerű: egy erdei kirándulás alkalmával egy romos házhoz érve vonzza a kaland, a kíváncsiság a résztvevőket. Belépve az elhagyatott ép...
TOVÁBB
A red street 22 alatt álló ház évek óta üresen áll. Az arra lakó emberek igyekeznek a lehető legnagyobb távolságban kerülni. Folyamatosan érkeznek róla ...
TOVÁBB
Az 1800-as évek Amerikájában találjátok magatokat, egy poros kisváros fogdájában, mert benneteket gyanúsítanak egy fegyveres bankrablással. A kihágás sú...
TOVÁBB
Állítása szerint a professzor csupán ártalmatlan pszichiátriai kutatásokat végez. A kutatás célja egyelőre ismeretlen, mert még egy “önkéntes” sem tért ...
TOVÁBB
1960.02.01. Egyiptom. Egyiptom kutatók vagytok. Az idősödő egyiptomológus Noma Hnatutnak egy éjszaka látomása volt. Információk jutottak le hozzá, melyn...
TOVÁBB
A dzsungel mélye mind a mai napig ismeretlen terület. Még mostanában is kerülnek elő például új állatfajok, akiket eddig rejtettek a zöld lombok. Ezt a ...
TOVÁBB
A zsenit az őrülttől csak egy hajszál választja el? Így történt ez professzorunkkal is. Addig-addig kísérletezett míg véletlenül talált egy olyan vírust...
TOVÁBB
A szülők elutaztak a hétvégén, ezért áthívod a barátaidat társasozni… Ahogy telik az idő, úgy javul a hangulat is.. Aztán képszakadás.. A következő pi...
TOVÁBB
Herman Cortes hódító véget vetett az Azték Birodalomnak, de ezt megelőzően Montezuma császár és népe sikeresen becsempészte vagyonát hét különböző helyr...
TOVÁBB